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Discussione: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

  1. #1

    Predefinito Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?
    Ho visto le immagini.Soprattutto quelle della Succube.Sono bellissime!!Speriamo bene!
    SantoGraal
    Elfo oscuro Liv.50° Clan _§W Sacred Warriors

  2. #2
    L'Onesto L'avatar di jadsimon
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Lo daranno in bundle con Duke Nukem Forever

















  3. #3
    Lo Zio L'avatar di Mr°Bax
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    jadsimon ha scritto gio, 02 giugno 2005 alle 10:44
    Lo daranno in bundle con Duke Nukem Forever







    e non ci passa piu' !!

    A me interessa vedere all'azione anche il Nano ..speriamo sia bello incaz*oso .

  4. #4
    Naraku
    ospite

    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Ma non esiste una data di uscita?

    Almeno uscirà per il 2005 o no?

    Negli altri paesi è già uscito?

  5. #5
    L'Onesto L'avatar di Il compagno di Silen
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    In Germania è già uscito da Marzo, in Inghilterra da metà Maggio, In Italia chissà....

  6. #6
    Banned L'avatar di Baddo
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    ma non doveva esserci anche un add-on scaricabile gratis? quello che fine ha fatto, esiste?

    sapete, mi date speranza, ho appena preso sacred, e vedendo che non c'è un nano sono caduto in depressione. I nani sono la mia razza fantasy preferita. Speriamo veramente che esca presto in italia, e che non costi più di 10 euri, perchè 20 euri per un nano e una lussuriosa sono tanti... però che bello, il nano...
    cmq il mago da sberle rulla troppo!

  7. #7
    abaper
    ospite

    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Baddo ha scritto lun, 13 giugno 2005 alle 02:06
    ma non doveva esserci anche un add-on scaricabile gratis? quello che fine ha fatto, esiste?
    Si è compreso nella patch 1.8 (Se hai preso la versione dvd, dovrebbe essere già incluso).

  8. #8
    Banned L'avatar di Baddo
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    no. la patch 1.8 è più leggera di 128 mb? perchè non ho l'adsl e la scaricherei da mia cugina, ma la mia usb pen è solo di 128 mega. mi dite dettagliatamente cosa aggiunge questa "patch-add on" per favore?

  9. #9
    L'Onesto L'avatar di Giangol
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    come te la cavi con l'inglese?

    ti riporto le variazioni direttamente dal sito ufficiale cmq la diensione è di 130 Mb + una patch aggiuntiva di 22 Mb:

    Changes in Sacred PLUS

    This document serves as an overview of the changes made from Sacred 1.7 to Sacred PLUS **************************************** **************************************** ********************************* IMPORTANT NOTICE: Savegames for Campaign games in Sacred 1.7 could cause difficulty if continued in Sacred PLUS. It is therefore recommended to export your character and start a new campaign game. **************************************** **************************************** *********************************
    ===============
    ADDITIONS
    ===============

    added an enemy level indicator when having the mouse over that enemy
    added 2 new regions
    added extension to starting region with a respawn area (south of lake)
    added a total of 7 new sets (2 Delf, 2 Welf, 3 Mage)
    added new monsters
    added new quests
    ============
    CHANGES
    ============


    GENERAL
    Value range for Magic Find on Items increased
    Changed stats of unique items (Axes, Swords, Blade weapons, 2 Handed etc.)
    Reworked Attack Speed calculation of high level weapons: appropriate weapon skill reduces slowdown
    display slowdown caused by high item level in tool tip (w/o skill bonus)
    mark combat arts as character specific in tool tip if item is not restricted anyway
    Set items now increase stats depending on the difficulty level they are found in
    Negative stats get ignored when the price of an item is calculated
    Skulls now have a correct item level
    Enemies now get weapons generated by the same logic as for the player
    Items: Non-mage Characters no longer get +Magic Regeneration bonus
    Rune smithing now more expensive
    Calculation for "Chance of finding Uniques" changed to: Unique = BoniCreature/Boss + UB%/2 + Root(MagicFind*100)
    Dragon Scale now has +40% Fire resistance
    Pole weapons now have a higher damage stat
    Set and unique pole arms reworked accordingly
    Warchurl animation changed from two handed to pole arms
    skill use for Bladed weapons fixed (fistblades use barehanded, the rest blade lore)
    higher chance for two-Handed weapons now to have a "Special" damage
    Hirelings have hitpoints increased
    Changes in the "type" of damage created by monsters to make resistances more important (Fire, Poison etc.)
    Single Player: Skeleton Mages leech character live to raise again; protection by drought of hell potions
    All auras of statues in the landscape now offer a 50% bonus
    Changed rewards obtained by Dynamic Quests in Single Player
    Pets now give experience points to the player when slaying a foe (EXP based on current player level instead of pet level)
    MP Groups in the same place will now find more items
    General Quests now have changed rewards to balance further
    Changed the condition of "Grey" enemies no longer attacking (will attack only when attacked first)
    Character on a horse using a health potion now regenerates the horse as well
    Resurrected Monsters no longer give EXP once killed again (only original kill gives EXP)
    "Critical Hit" against specific creature types now works correctly
    Removed the "glow" effect when resistances are active
    As soon as a HC Character is dead, items, trade etc. are now blocked
    several changes of the cheat protection, tracking cheats and destroying cheated items.
    BATTLEMAGE
    Increased damage caused by Ice Splinter
    Meteor spell strength reduced (by 2 meteors, reduction of damage increase per level)
    Teleportation spell now works over water and half high scenery
    Damage caused by "Gust of Wind" now calculated independantly of "Stunt Calculation"
    Ghost Meadow is now a percent increase of base regen speed; therefore bonus reduced.
    SERAPHIM
    Decreased regeneration time of "thrown weapons"
    Damage of jump now like Hard Hit
    BeeEffGee now uses Weapon Lore to increase its damage
    DARK ELF
    Redirective spells now possible on party members
    Redirective spells strength decreased from +%10 to +%5
    Startskill changed from Blade Combat to Weapon Lore
    Adrenalin now increases regeneration of health
    RUS no longer costs trap energy
    WOOD ELF
    Reduced "Call of the Ancestors" by one
    Number of “Poisoned Tendrils” and Ancestors now the same per CA level
    Reduced damage caused by "Call of the Ancestors"
    "Thorn Bush" now causes poisoned damage
    VAMPIRESS
    Dalmar Set has gained additional bonus stats
    "Blood Kiss" can now be initiated directly on a foe
    "Knight Form" regeneration no longer decreases when "Vampirism" is increased
    Tooltip for "Wolf Call" now shows the level of the pet summoned
    GLADIATOR

    =============
    FIXES
    =============

    fixed the "double stat" issue on certain items
    fixed an issue were Set-Item base stats were always calculated from "Bronze" difficulty level
    fixed two cases of too low item stats when Item was transposed to higher level.
    fixed an issue with items changing after being unforged.
    fixed an issue were more than one item of the same type would be generated from chests
    fixed most cases were the CTRL key was being used did not result in the intended action
    fixed an issue were additional items could be smithed for free
    fixed an inconsistancy between Dark Elf start skill
    fixed an issue were a Silver Gladiator would become a Bronze Gladiator after export
    fixed an issue where recast of wood elfe multi arrow would end its effect
    fixed a Trade Window exploit
    fixed an issue were morphed creatures (Quests) did not have the correct stats
    fixed an issue were "Critical Hit" was not calculated properly for the monsters
    fixed an issue were the Character could no longer move after the Horse died
    fixed an issue were savegames, loaded into MP servers used the wrong difficulty level
    fixed several Horse problems
    fixed an issue were Hirelings who are not supposed to die, died
    fixed an issue where mortal Hirelings reappeared in party after dying
    fixed several sound issues: Spider steps, Life leech etc.
    fixed several sfx issues: demon wings, fire effects
    fixed several Quest issues were these worked incorrectly



    Inoltre c'è la patch 1.8.26 che risolve i seguenti problemi:

    Changes in Sacred 1.8.26 Fixlist

    Fixlist for 1.8.26
    Gameplay and Single player
    Fixed: Chance of getting a set-item too low
    Fixed: Weak items as Quest award
    Fixed: Problems with the strength of quest givers
    Fixed: In higher difficulty levels, hidden items too strong
    Fixed: Quests with lvl 1 bosses
    Fixed: Disarming bonus too strong
    Fixed: Life leech not working properly on last hit
    Fixed: Some rewards and chest items too weak
    Fixed: Unique items were not created as normal items (like Swords etc.)
    Fixed: Tooltip displaying bonus damage did not work correctly
    Fixed: Health potion exploit could cause instabilities
    Fixed: Survival Bonus reset near Mystdale Castle
    Fixed: Pain only caused damage up to the current life energy
    Fixed: Xrysals Dagger (Set Item) now only for Wood Elf
    Fixed: Improved calculations for 2 quest items (now better rare items)
    Fixed: Imbalance caused by certain set items
    Fixed: A problem which could cause crashes when overwriting a savegame
    Fixed: Missing doors and triggers when using 1.6 or 1.7 savegames in 1.8
    Fixed: Instant death by Ice Elf moves in higher levels
    Fixed: Set-Items increased stats too high when being smithed
    Fixed: Instant death by Skeleton Mages through their life leech
    Fixed: Foes killed by Pets would either drop no items or not enough
    Fixed: Wolves with torches
    Fixed: Forest God quest: Priest would also drop a rune when quest was not accepted
    Fixed: When riding a horse the char would suddenly ride backwards after teleporting
    Fixed: Ice Elf quest: The guard of the priestess now generated only once
    Fixed: Dream netting of the gods set had last bonus missing
    Fixed: Combo-Exploit of the Wood Elf
    Fixed: 255 to 0 skill reset
    Fixed: Quest NPCs not teleporting away correctly
    Changed: Minimal drop stats for Dragons and Daemon
    Changed: The amount of numbers displayed onscreen (Damage, Exp etc.)
    Changed: Earthquake effect now only displayed when Graphic settings set to high (for Meteor, Jump moves etc.)
    Changed: Fog of War now reveals mini-map when also using special skills.
    Changed: Mini-Map now reveals when starting on the island or teleporting
    Changed: Arena battle near Gloomoor now limited to 10 fights
    Changed: Vampire, Awakening. Raised creatures now dependent on the spell and char level.
    Changed: Trade skill now more noticeably improves the offers from a trader
    Multiplayer and ClosedNET
    Fixed: Quest portals visible for all now
    Fixed: LAN Coop: Daemon Horn now visible for all
    Fixed: LAN Coop: Final battle souls now visible for all and usable for all
    Fixed: Sporadic freeze when shutting game down
    Fixed: char files becoming too big
    Fixed: Possible error when logging out of game/saving
    Fixed: Changing bonus stats when reloading a saved character
    Fixed: Gameserver crash caused by too many simultaneous logins
    Fixed: CLOSED NET: Cheat protection could change item stats
    Fixed: Problems when Hirelings lose their host or when a host leaves the game
    Fixed: Some spells were not visible for all players
    Fixed: After a kick, sometimes a new game or single player was not possible without a restart
    Fixed: Teleport effect sometimes displayed incorrectly
    Fixed: Crash when entering the tower on the start island
    Fixed: Crash caused when loading a character already running at the time the game was saved
    Fixed: Crash in the lobby caused by \cfff…
    Fixed: Colours now displayed correctly in the lobby
    Fixed: Skulls had their stats changed through Cheat protection when logging off
    Fixed: Gameserver no longer permits the login of a broken char (patch should now repair the char, if you continue to have problems contact [email protected])
    Fixed: Crash caused when clicking on a Horse that according to the Gameserver no longer is present.
    Fixed: Picking up a certain item could cause the char to teleport elsewhere
    Fixed: Fixed a random teleport of the char when opening the export screen in-game
    Fixed: Crash caused by chars with // in their name
    Fixed: /w command now only requires account name
    Fixed: Hardcore Flag now works correctly in LAN and Open NET
    Fixed: Common problems causing lags and crashes
    Fixed: Forest God Quest: Portal remains open, other party members can enter it
    Fixed: EXP exploit new Gloomoor Arena in Niobium
    Fixed: Only Dragon fire visible on the client can now cause damage
    Fixed: Continuous Earthquake and Lightning effects
    Fixed: EXP gain sometimes not correct when pets kill a foe
    Fixed: To decrease possible lag, certain effects have now been disabled in MP and are now only visible at the highest graphical setting
    Changed: Client performance improved
    Changed: After death in Hardcore, the dead char can no longer drop gold. When the dead char has under 1000 gold, all gold is dropped.
    Changed: Cheated items now replaced by Gamebox and dropped on the ground (Players caught cheating 3 times will receive a temp ban, second time offenders will receive a perm ban)
    Changed: \s whispering now only works ingame, no longer in the lobby
    Changed: Various improvements to how the map is discovered during gameplay
    Changed: Optimized CPU usage for Client and Server
    Changed: Optimized messages for distributed EXP
    Changed: Gameserver optimized against using too much memory causing lag peaks
    Changed: Closed Net: “Cheater Detected” appears as chat message, not as pop-up message
    Changed: Gameserver logs now possible by adding log to the end of Gameserver.exe
    Changed: Memory usage for Gameserver and Client optimized
    Characters
    Fixed: Vamp Bloodkiss missing animation
    Changed: Dark Elf Reflection spells now work on party members
    Changed: Mage: Stormspell damage now calculated independently of paralysis effect
    Item Loss
    Changed: Characters that equip themselves with faulty items will now be kicked from the server
    Changed: General overhaul in Multiplayer to minimize Item loss
    General
    Fixed: Logbook errors for Forest God and Ice Elf quests
    Fixed: Stormspell no longer pushes back “large” foes
    Fixed: Vamp in Vampform did not identify certain weapons when slots where changed
    Fixed: Possible crash caused when certain characters die through quest script procedures
    Fixed: Statistic error showing last Foe
    Fixed: No EXP from larger creatures in higher difficult levels
    Fixed: Possible crash when loading startscreen
    Fixed: Error caused by Seraphim Energy bolts
    Fixed: Missing triggers when opening doors
    Fixed: JPG screenshots now created when playing fullscreen
    Fixed: Vidobj file no longer created when creating a screenshot
    Fixed: MP problem when saving a seraphim with an active BeeEffGee
    Fixed: Several errors caused when loading a savegame
    Fixed: AI problems when NPCs change state
    Fixed: Import of SP chars now causes a reset of previously owned quest items
    Fixed: Rare crash caused when fighting in a Castle
    Fixed: Inconsistency in Shareefas Dialog selection
    Fixed: Trigger on the Seraphim Cloister could be circumvented
    Fixed: Possible freeze near Giant Spiders
    Fixed: QuestNPC could disappear under certain conditions
    Fixed: Health not being correct since certain bonus stats not saved correctly in the savegame
    Changed: Daemon now appears after the first attack on the Horn
    Changed: Internal calculations for the “Heart of Ancaria”
    Changed: New log file created for EXP exchange
    Changed: FPS display size decreased
    Changed: Max EXP now around 2 Billion EXP, Max level still 206
    Changed: Quality of Rings and Amulets should now be improved

  10. #10
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    sbavo!
    cavolo mka proprio 130 mb... mia cugina non ha un masterizzatoree io come faccio a portare a casa la patch porco giuda... per due megabyte! c'è un modo per impacchettarla ancora di più? un programma?

  11. #11
    L'Onesto L'avatar di Giangol
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Il download che puoi fare nel sito ufficiale dei sacred (che puoi trovare passando direttamente dalla Ascaron è un file esguibile di 130 Mb quindi teoricamente è zippabile ma non ho idea di quale pecentuale di compressione ti dia l'unica cosa che puoi fare è provare

  12. #12
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Giangol ha scritto mar, 14 giugno 2005 alle 15:17
    Il download che puoi fare nel sito ufficiale dei sacred (che puoi trovare passando direttamente dalla Ascaron è un file esguibile di 130 Mb quindi teoricamente è zippabile ma non ho idea di quale pecentuale di compressione ti dia l'unica cosa che puoi fare è provare
    facilmente è minima

  13. #13
    L'Onesto L'avatar di Giangol
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Speriamo che riesca a fargli almeno il 2%

  14. #14
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Giangol ha scritto mar, 14 giugno 2005 alle 18:45
    Speriamo che riesca a fargli almeno il 2%
    ma pure in quel caso è inutile

  15. #15
    L'Onesto L'avatar di Giangol
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    ok almeno il 5% così gli stà nella chiavetta USB da 128Mb

  16. #16
    heXen
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Giangol ha scritto mer, 15 giugno 2005 alle 14:46
    ok almeno il 5% così gli stà nella chiavetta USB da 128Mb
    hihihihi

  17. #17
    L'Onesto L'avatar di Giangol
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Hexen Third ha scritto mer, 15 giugno 2005 alle 15:21
    Giangol ha scritto mer, 15 giugno 2005 alle 14:46
    ok almeno il 5% così gli stà nella chiavetta USB da 128Mb
    hihihihi
    Non tutti hanno il masterizzatore a proposito devo cambiare il mio profilo ho appena preso un masterizzatore DVD

  18. #18
    heXen
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Giangol ha scritto mer, 15 giugno 2005 alle 15:26
    Hexen Third ha scritto mer, 15 giugno 2005 alle 15:21
    Giangol ha scritto mer, 15 giugno 2005 alle 14:46
    ok almeno il 5% così gli stà nella chiavetta USB da 128Mb
    hihihihi
    Non tutti hanno il masterizzatore a proposito devo cambiare il mio profilo ho appena preso un masterizzatore DVD
    dual-layer compatibile?

  19. #19
    L'Onesto L'avatar di Giangol
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    No ma siccome era l'ultimo pezzo alle carrefour di Portogruaro (VE) l'ho pagato solo 29 € - pennsa mi sono mangiato le dita perchè ero senza soldi c'era una Audigy 2 Platinium con pannello frontale e tutta la suo scatola cavi uscite ottiche etc. a 75 € pensa che anche nei migliori negozii non la trovi sotto i 180

  20. #20
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Giangol ha scritto mer, 15 giugno 2005 alle 15:34
    No ma siccome era l'ultimo pezzo alle carrefour di Portogruaro (VE) l'ho pagato solo 29 € - pennsa mi sono mangiato le dita perchè ero senza soldi c'era una Audigy 2 Platinium con pannello frontale e tutta la suo scatola cavi uscite ottiche etc. a 75 € pensa che anche nei migliori negozii non la trovi sotto i 180

    che ti sei perso , se ero al posto tuo andavo e ritornavo di corsa con i soldi

  21. #21
    L'Onesto L'avatar di Giangol
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Si ma ho anche una famiglia da mantenere o la scheda audio od il cibo per la settimana

    meglio il cibo altrimenti senti mia moglie

  22. #22
    heXen
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Giangol ha scritto mer, 15 giugno 2005 alle 15:44
    Si ma ho anche una famiglia da mantenere o la scheda audio od il cibo per la settimana

    meglio il cibo altrimenti senti mia moglie

    he allora hai fatto bene , le mogli su queste cose non scherzano

    poi la famiglia deve avere sempre la precedenza

  23. #23
    L'Onesto L'avatar di Giangol
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    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Concordo
    e poi è anche grazie a mio figlio che posso davi notizie su Sacred Underworld principalmente lo sta giocando lui

  24. #24
    heXen
    ospite

    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Giangol ha scritto mer, 15 giugno 2005 alle 15:48
    Concordo
    e poi è anche grazie a mio figlio che posso davi notizie su Sacred Underworld principalmente lo sta giocando lui
    hehehehe, beato tuo figlio, io invece attenderò con impazienza la versione ITA

  25. #25
    KymyA
    ospite

    Predefinito Re: Sacred Underwold:Quando uscirà in italiano?

    Risposta facile al problema: usa WinRAR e digli di creare pacchetti da 70Mb ciascuno... ottieni così 2 file che puoi comodamente trasportare (in 2 viaggi) e ricostruire sul PC destinatario.
    Se usi WinRAR come ti ho suggerito, come metodo di compressione metti STORE, tanto stai tentando di comprimere un file che ha già un'entropia molto bassa, quindi otterresti una compressione veramente minima rispetto al tempo perso per comprimere/decomprimere.

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