l'installazione è andata tutto bene.
ieri ho avviato hellgate multigiocatore, ha scaricato un po' di roba e poi ha dato errore ed è tornato al desktop
l'installazione è andata tutto bene.
ieri ho avviato hellgate multigiocatore, ha scaricato un po' di roba e poi ha dato errore ed è tornato al desktop
allora non saprei...prova a re installare. io non riuscivo ad aggiornare perchè avevo un problema sul file language.dat
ho messo su la 1.2 beta e ho un problemino...anche voi riuscite a passare attraverso gli npc??
Ultima modifica di Spectre; 12-04-08 alle 12:35:11
allora ho aggiornato manualmente alla 1.1 e sono riuscito ad entrare in gioco.
però dopo 10 minuti si è bloccato tutto di nuovo e ho dovuto spegnere tutto.
Io gioco con tutto al massimo, con una risoluzione di 1024x768.
devo provare ad abbassare qualcosa?
Eh si, prova ad abbassare i dettagli grafici e vediamo che succede
Tra l'altro, come sei messo ad hardware?
era per ridere un po
ma mentre giochi e si blocca ti rimane la schermata di gioco oppure schermata nera?
abbassare non so dipende dal pc...prova
allora ho un amd64 3400+ 2gb di ram
una radeon hd3850 256mb ddr3 (nuova, presa ieri)
un ali da 560w (nuovo pure questo).
3 hd appena formattati
il gioco si blocca, non diventa nero, ne niente, semplicemente si blocca tutto
Disponibile la patch 1.2 ufficiale (11 aprile) per il single player.
Contiene tutti gli aggiornamenti della 1.2 beta piu' alcuni piccoli fix.
Altamente consigliata : i caricamenti e la stabilita' in generale e' migliorata oltre alle profonde modifiche apportate ad alcune skills grazie all' introduzione delle sinergie.
Ci si becca in game.
http://www.hellgatelondon.com/patches
Nella pagina della patch, sebbene la data sia in effetti aggiornata a ieri, c'è ancora scritto che è una patch beta:Disponibile la patch 1.2 ufficiale (11 aprile) per il single player.
Contiene tutti gli aggiornamenti della 1.2 beta piu' alcuni piccoli fix.
Altamente consigliata : i caricamenti e la stabilita' in generale e' migliorata oltre alle profonde modifiche apportate ad alcune skills grazie all' introduzione delle sinergie.
Ci si becca in game.
http://www.hellgatelondon.com/patches
http://www.hellgatelondon.com/patches/s120
This is a voluntary beta test of Single Player Patch 1.2.
Please backup your save files before installing.
Nuovo aggiornamento sull'imminente patch 1.3 per il multiplayer:
Interessanti i rank, i perk, le donazioni e... le emoticonThese patch notes are for the build of Patch 1.3 currently deployed on the Test Center server.
Test Center Patch 1.3 Notes
April 11, 2008
New Features
Ranks and Perks:
After characters hit Level 50, they can start earning experience towards gaining Ranks.
There are 50 Ranks, each of which will take an increasing amount of time to earn.
Rank is displayed under the character’s level and is visible to other players.
Each Rank grants you one Perk Point. Perk Points can be spent on Perks.
There will be 15 different kinds of Perks with four levels each.
Perks will be displayed in a skill-tree-like fashion – with icons and pop-up text describing what the benefits are of the Perk. Hit U to view the Perks screen.
The first level for each Perk will cost one Perk Point. An additional Perk Point will be needed to increase each level after the first, much like with upgrading an item using Nanoshards, for a total cost of 10 Perk Points to max out a Perk.
Shared Stash:
Now all characters on subscriber accounts can share their items! Current trade conventions do apply: items will not be able to be traded across play modes. Also, “no trade” items can not be placed in the Shared Stash.
Hide Helmet:
Players can elect to hide their headgear and show their characters’ faces without removing it. This toggle can be found at the bottom of the character screen.
Emotes:
A host of emotes are now at your disposal including beg, bow, cheer, cry, flex, kiss, laugh, point, stop, taunt, and wave. While others are also available on Test Center, these are being reserved as rewards. Type “/” and the word, then hit enter to perform it.
Inspect Players:
Players can now inspect other players’ equipment. Right-click on a nearby character and select the “Inspect” option to bring up a ragdoll interface showing the character and its equipment.
Players can prevent their characters from being inspected by toggling the Inspect option at the bottom of their character screen.
Premium Item Merchant:
Presently located in Stonehenge, Premium Item Merchant Ko has items for sale which are unidentified and do not reveal their actual rarity level. Players can risk their hard-earned Palladium to take a chance on these mystery premium items.
Optional Chat Bubbles:
Chat bubbles are now an optional chat feature and can be toggled in the Game Options menu. Different chat channels will appear as different text colors.
Donations:
The medics in our stations are now collecting donations to help the overall cause against the demons. When enough palladium is collected, all players on the server will gain the same random temporary buff. When a player gives a large single donation, an announcement across the entire server will herald their generosity. The overall collection goal might change occasionally. If everyone pitches in some palladium, we all will benefit. So give often. Give generously. For the living!
The Donation amount resets when the limit is reached. Over-donating does not add anything.
You can stack Donation-gained buffs by reaching the Donation limit multiple times.
Buffs persist through death and log-off/log-in.
General
The maximum Palladium a player may carry has been increased to 100,000,000.
The in-game mail database system has been rewritten, please provide feedback on it!
Premium Item Merchant Ko has been moved Covent Garden Station. He is subscriber-only.
Stonehenge
Whenever a player enters a level, all monsters (and their equipment/treasure) are scaled up to that person’s level and the monster’s health is filled, if both: the level is one that is supposed to scale to the player’s level, and if the player is higher level than the player who created the level.
Characters must now be level 15 to enter Stonehenge.
User Interface
Party members’ names now show up on the automap when the Alt key is held down.
The name of the recipient of a trade request is now displayed in the trade window.
Players may now choose to abbreviate the names of other players in the chat window down to a maximum of nine letters. This option can be toggled under Game Options.
Fixed a bug causing items to register as not equippable if they give enough of an attribute to make up for the amount of feed they will cost.
Fixed a bug causing some items to unequip when the player enters the game or zones.
Improved the accuracy of attribute and feed changes in the character panel when hovering over an item.
The “Hardcore” indicator icon now shows up to the left of the player’s name.
Fixed a bug causing clicks in the server list dropdown menu to sometimes click through to buttons underneath it.
Buttons have been added to the chat interface allowing for quick access to chat commands and emotes. They can be found in the lower right corner of the chat panel.
World Movement
Players can now warp to any friend or guildmate who is in a town by right-clicking on the person’s name. The buddy list and guild list will have the player’s current location noted.
Combat
Fixed a bug which sometimes caused shields and/or power to decrease in larger chunks than they should when getting hit or using a skill.
Fixed a bug which caused proc effects to not be properly normalized based on the weapon’s speed.
Fixed a bug which caused proc-on-attack effects to never trigger.
Fixed a bug which would sometimes cause skill cooldowns to not trigger.
Fixed a bug which caused fields to often not damage monsters in indoor areas.
Fixed a bug which caused Armor Percent bonuses to be applied twice during damage reduction calculations.
PvP
Players with PvP enabled may no longer open party portals.
Consumable items other than Medpacks are no longer usable in PvP.
Skills
If a player removes an item that grants them the only point in a summoning skill, or otherwise forgets a summoning skill, all pets summoned by that skill will now be dismissed.
Ranks/Perks
Active Perks have been removed. All Perks are now passive.
Items
Gyro Stabilizers may now be used while stunned.
Fixed a bug which sometimes caused a crash when the player attempts to drop a quest item.
Fixed a bug which caused many skill-group related properties to not properly provide their bonuses.
Fixes
Perk bonuses have been updated.
Fixed a bug that caused players to be unable to assign Perk Points when all of their Skill Points had been spent.
Premium Item Merchant Ko now sells items that are closer in level to the level of the player.
Fixed a problem with the character’s paper doll after inspecting a player.
Fixed a bug causing various characters to fail to load.
Fixed a bug (introduced in 1.3) that was causing grouped players to not receive the proper group benefits to experience and treasure.
Perk icons are in.
Many new skill and status icons.
Fixed a bug causing Rebounder Rounds to not do damage if the missile/bullet hits the ground first.
Known Issues
Using the Skill or Attribute Retrainers does not reset the attributes for the Engineer's drone.
Premium Item Merchant Ko sells items with an exceedingly wide range of level requirements.
Monsters do not receive damage from Rebounder Rounds when they are aimed at ground.
Premium Item Merchant Ko's weapons and armor can be analyzed before buying, revealing their "unknown" affixes.
Premium Item Merchant Ko only sells rare items.
While Rank experience is not being saved, Rank is. If you log out, experience gained towards your next Rank will be lost.
"Palladium" items (in Misc tab) cannot be bought from Premium Item Merchant Ko.
ma allora la 1.2 è beta o no?
Se non ho capito male è una seconda beta della patch 1.2. In pratica deve ancora venire la versione finale della suddetta patch.
Ciao a tutti ,scusate e' da un po' che non mi faccio sentire.
Ho riscontrato questo problema .
Ho regalato anche a mio cognato questo gioco.Propio oggi l'ho installato .
Single ok.Multy dopo l'ULTIMO aggiornamento crea problemi.
Nella schermata di log-in non appare segna del mouse e non e' possibile andare alla schermata di inserimento nick e pass perche' rimane li impallato per alcuni minuti.
L'unica e' riavviare il pc interamente.
Perche' tornare al desk non te lo fa fare.
Ho comprovato con il MIO pc e il mio account questo problema che prima NON si presentava.
Ho infatti notato che si ' presentato subito dopo l'aggiornamento recente attuale.
Che dite?
ultimo aggiornamento mp dici la 1.2? boh adesso provo a far partire il multy e ti dicoCiao a tutti ,scusate e' da un po' che non mi faccio sentire.
Ho riscontrato questo problema .
Ho regalato anche a mio cognato questo gioco.Propio oggi l'ho installato .
Single ok.Multy dopo l'ULTIMO aggiornamento crea problemi.
Nella schermata di log-in non appare segna del mouse e non e' possibile andare alla schermata di inserimento nick e pass perche' rimane li impallato per alcuni minuti.
L'unica e' riavviare il pc interamente.
Perche' tornare al desk non te lo fa fare.
Ho comprovato con il MIO pc e il mio account questo problema che prima NON si presentava.
Ho infatti notato che si ' presentato subito dopo l'aggiornamento recente attuale.
Che dite?
a me funziona tutto a posto
Bisogna tener conto che a ogni aggiornamento del multiplayer, per alcuni firewall (come ad esempio il mio, ZoneAlarm) compare in pratica un nuovo programma. Per capirci: se prima avevate dato l'autorizzazione al programma "Hellgate 1.0", ora bisogna darla anche al nuovo programma "Hellgate 1.2", altrimenti si inchioda. Per me è una regola aurea, magari può essere utile anche a voi
Si confermo,ma la cosa non era avvenuta in quetsa modalita'.Bisogna tener conto che a ogni aggiornamento del multiplayer, per alcuni firewall (come ad esempio il mio, ZoneAlarm) compare in pratica un nuovo programma. Per capirci: se prima avevate dato l'autorizzazione al programma "Hellgate 1.0", ora bisogna darla anche al nuovo programma "Hellgate 1.2", altrimenti si inchioda. Per me è una regola aurea, magari può essere utile anche a voi
Col mio pc ho avuto sedere ,ho iconizzato e ho autorizzato.
Con mio cognato Zone non si poteva toccare perche' era coperto dalla schermata di avvio di Hellgate che non si iconizizzava...
Me lo fa sporadicamente...
Se non ti iconizza il gioco con Alt+TAB o con START+D penso che la schermata di gioco sia bloccata...Si confermo,ma la cosa non era avvenuta in quetsa modalita'.
Col mio pc ho avuto sedere ,ho iconizzato e ho autorizzato.
Con mio cognato Zone non si poteva toccare perche' era coperto dalla schermata di avvio di Hellgate che non si iconizizzava...
Me lo fa sporadicamente...
Io iconizzo con CTRL+ALT+CANC
Abbiamo una versione quasi-finale della patch 1.2 per il singleplayer: rispetto alla precedente sono stati corretti alcuni bug La versione finale dovrebbe uscire entro pochi giorni e, dicono, apparire come scaricabile già dal programmino di lancio.
Patch 1.2 sp quasi-finale: http://downloads.eu.hellgatelondon.c...4.70.4256).exe
La patch 1.3 per il multiplayer è attualmente in fase di prova sul server Test Center, appena verrà rilasciata sui server normali posterò i suoi connotati definitivi.
Ultima modifica di ScizLor; 18-04-08 alle 16:59:33