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  1. #476
    Il Nonno L'avatar di Friend34
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    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Citazione Originariamente Scritto da TheRealSouther Visualizza Messaggio
    no, vivo in olanda. cmq non so perche. mi collego tramite pc collegato wireless ma niente. le ho provate tutte, ho perso ore ma niente. alla fine ci ho rinunciato -_-'
    E' il pc con qualche firewall che blocca la connessione Dovresti provare a connetterti direttamente al modem

  2. #477
    Lo Zio L'avatar di TheRealSouther
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    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    purtroppo non posso perche' il modem è in un altro appartamento. cmq ho disattivato il firewall di windows ma ho cmq aperto tutte le porte possibili. ti mando un pm con il messaggio che ho scritto qui sul forum, cosi non andiamo ot.

  3. #478
    GauL2077
    ospite

    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Deal of the Week: Bionic Commando

    This weeks Deal of the Week is now available.
    The Xbox LIVE Arcade title Bionic Commando Rearmed normally 800 points is now available for Xbox LIVE Gold Members at 50% off for 400 points

    Add Bionic Commando Rearmed to your Xbox 360 download queue


  4. #479
    Dan Hero
    ospite

    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    è in sconto anche su psn

    voglio Bionic Commando, oramai sono in modalità ossessiva

  5. #480
    L'Onesto L'avatar di Toji
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    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    majornelson si è corretto.
    Bionic Commando non è il deal of the week che invece è il Marvel Ultimate Alliance H/V Pack.

    Peccato, stavo facendo un pensierino sull'acquisto di BC

  6. #481
    GauL2077
    ospite

    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Citazione Originariamente Scritto da Toji Visualizza Messaggio
    majornelson si è corretto.
    Bionic Commando non è il deal of the week che invece è il Marvel Ultimate Alliance H/V Pack.

    Peccato, stavo facendo un pensierino sull'acquisto di BC

  7. #482
    Gatsu80
    ospite

    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite


  8. #483
    La Borga L'avatar di Tyus da bass
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    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Citazione Originariamente Scritto da Toji Visualizza Messaggio
    majornelson si è corretto.
    Bionic Commando non è il deal of the week che invece è il Marvel Ultimate Alliance H/V Pack.

    Peccato, stavo facendo un pensierino sull'acquisto di BC



    quasi quasi attivo il gold per comprarmi nightcrawler scontato

  9. #484
    GauL2077
    ospite

    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite


  10. #485
    Suprema Borga Imperiale L'avatar di shen_long
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    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Che mi dite di Worms a 400? C'è ancora gente che ci gioca online?

  11. #486
    Lo Zio L'avatar di Maickev
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    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Worms io ce l'ho, ma non è niente di che. Il difetto principale è che ci sono troppe poche armi, worms world party rimane imbattuto (anche se non c'è ovviamente su xbox 360 )

  12. #487
    L'Onesto L'avatar di Toji
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    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Sconsiglio anche io il Worms attualmente presente nel marketplace. Ai tempi i Live arcade avevano un limite di mb ed è venuto fuori troppo castrato. Dovrebbe uscire Worms Armageddon prossimamente ti direi di aspettare quello

  13. #488
    Gatsu80
    ospite

    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Qualcuno sa cosa esce oggi?

  14. #489
    GauL2077
    ospite

    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Citazione Originariamente Scritto da Gatsu80 Visualizza Messaggio
    Qualcuno sa cosa esce oggi?
    quello di cui ho postato io appena sopra il video e poi un'altro coso chiamato gel, che non so cosa sia

  15. #490
    GauL2077
    ospite

    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    certo che

    ed under: Marketplace, Arcade LIVE Activity for week of May 11th

    digg_url = 'http://majornelson.com/archive/2009/05/19/live-activity-for-week-of-may-11th.aspx';digg_bgcolor = '#ffffff';digg_skin = 'compact';digg_window = 'new';

    Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s) 1 Halo 3
    2 Call of Duty: WaW
    3 Call of Duty 4
    4 Gears of War 2
    5 GTA IV
    6 UFC 2009 Undisputed Demo
    7 FIFA 09
    8 Left 4 Dead
    9 Fallout 3
    10 Fable II

    Top Arcade Titles (Full Versions purchased)

    1 Brain Challenge
    2 Castle Crashers
    3 Star Trek: D•A•C
    4 Hasbro Family Game Night **

    5 Peggle
    6 Worms
    7 Space Invaders Extreme
    8 UNO
    9 Teenage Mutant Ninja Turtles 1989 Classic Arcade
    10 ARKANOID Live!

    The above arcade list is based on full versions purchased.

    **Combined sales of all Hasbro Family Game Night titles

    Original Xbox Top Live Titles (based on UU’s)

    1 Halo 2
    2 Star Wars: Battlfrnt 2
    3 Fable
    4 Counter-Strike
    5 Conker: Live Reloaded
    6 Splinter Cell Chaos
    7 Doom 3
    8 Star Wars: Battlefront
    9 SW: Republic Commando
    10 Guilty Gear XX #Reload

    Top Community Games (Full Versions purchased)
    1 RC-AirSim
    2 ezmuze+ Hamst3r edition
    3 Rumble Massage
    4 Aquarium HD
    5 DrumKit
    6 Iris
    7 Math Sniper 3D
    8 Cocktail Paradise
    9 Remote Masseuse
    10 Let's Draw A Picture Together!

    These lists are based on global unique users connected to Xbox Live or in the case of Arcade and Community Games, full versions purchased during the week.

  16. #491
    Shogun Assoluto L'avatar di Joe Slap
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    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Ho preso BC Rearmed per PS3. 5 dollari..

  17. #492
    GauL2077
    ospite

    Predefinito Re: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Citazione Originariamente Scritto da Toji Visualizza Messaggio
    majornelson si è corretto.
    Bionic Commando non è il deal of the week che invece è il Marvel Ultimate Alliance H/V Pack.

    Peccato, stavo facendo un pensierino sull'acquisto di BC
    ok sembra che abbiano messo questa settimano BCR in sconto per ovviare alla falsa notizia dell'altro giorno

  18. #493
    GauL2077
    ospite

    Predefinito Riferimento: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite


    Madballs making their triumphant return to XBLA

    10 hours ago - 10:30 PM on 05.28.2009, Jim Sterling 29 comments

    WHAAAAAAT? What is this I don't even ...
    Madballs. Yes, we are talking about those obscure rubber balls with faces from the eighties. You remember, right? They had one guy that was a living baseball, a mummy, a swamp monster. They were ridiculous and failed to have the lasting appeal of Transformers and pretty much disappeared when the fad was over, yet here they are, resurrected for no good reason and coming to XBLA this Summer.
    Why someone thought that bringing back Madballs was a good idea, I do not know, but it's a real fact that we now have to deal with. Madballs in Babo Invasion is a "casual hardcore" shooter which features an apparently new line of toys. I didn't realize they'd brought the things back properly, but it just goes to show that anything will be recycled in a desperate attempt for easy money.
    So there you have it, Madballs, a toy line that about five you remember, is back. Hooray?
    OTTAWA, CANADA- May 28, 2009 Playbrains, an independent game development studio specializing in the digital download arena, are proud to announce that their debut console title, Madballs in Babo Invasion, will be releasing on Xbox LIVE(R) Arcade in Summer of 2009.

    A gameplay rich, feature laden 'casually hardcore' action shooter, Madballs in Babo: Invasion (MiBI) is that rarest of gaming commodities; a genuinely unique title. Featuring the recently re-released Madballs (tm) characters, Oculus Orbus(tm) and Horn Head(tm), from the popular 1980's toys best remembered for their outrageously bad looks and graphically colorful names. MiBI is an arena based 3D shooter where players are able to design their own combat maps almost instantaneously by placing a combination of map tiles to create a never before seen map before gameplay starts. Truly, no two games are ever the same. And with up to 16 player Multiplayer support, MiBI will boast the highest number of players over Xbox LIVE Arcade upon its release.

    Offering players a satisfying and immersive experience in both single-player and multiplayer, Madballs in Babo:Invasion has a plethora of features and game modes such as 4 player online co-op along with, never-before-seen in an Xbox LIVE Arcade title, being able to incorporate your Xbox LIVE Avatar into multiplayer combat via the 'Avatar Attack' mode. Yes, Xbox LIVE Arcade combat just got personal.

    Much more on this groundbreaking game will be revealed in greater depth leading up to its release in the Summer of 2009, including additional information on the following features;

    ·Single Player - Hours of repeatable gameplay through 10 epic levels

    ·2-4 Player Online Co-op - challenge individual campaign levels with your friends or play the whole campaign in 'Enduro' mode

    ·16 Player Multiplayer - 21 maps to match all game sizes

    ·'Invasion' Mode - the signature mode of the game, players take turns placing map tiles to create a unique multiplayer map prior to each match

    ·'Avatar Attack' - Multiplayer combat with your Xbox LIVE Avatar

    ·Classes - 10 character classes (each with 2 special abilities) over two warring factions, with each faction having 5 unique weapons each with two distinct firing modes

    ·Madballs Characters - Oculus Orbus(tm) and Horn Head(tm) from the infamous 80's toy craze as in-game characters

    ·5 Archetypes - Assault, Heavy, Runner, Flyer, Support

    ·Deployables - active (rocket turrets) or passive (healing towers) can be placed in Invasion mode

    ·Unlocks and Secrets - 50 unlocks and 50 Secrets to find during campaign gameplay

    ·Action - emphasis on fast-paced, visceral action that is easy to pick and play, yet offers a real strategic challenge for hardcore gamers

  19. #494
    L'Onesto L'avatar di Toji
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    Predefinito Riferimento: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Wolfenstein 3D live arcade di questo mercoledì!
    Dovrei ancora avere il floppy da qualche parte...è stato il mio primo sparatutto in soggettiva altro che Doom
    Nonostante i ricordi e il legame al seguente gioco credo proprio che non avranno i miei soldi

  20. #495
    GauL2077
    ospite

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    lo avevo già segnalato
    ma promette bene il nuovo shmup di Square Enix "0 Day attack on earth"
    http://www.gametrailers.com/video/e3...y-attack/50208

  21. #496
    David™
    ospite

    Predefinito Riferimento: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Un uccellino mi ha detto che Trine sarà disponibile anche su XBLA!

  22. #497
    GauL2077
    ospite

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    Zombie Apocalypse Preview: Top Down Left 4 Dead

    By Brian Crecente, 11:00 AM on Thu Jun 11 2009, 18,046 views (Edit post, Set to draft, Slurp) Copy this whole post to another site
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    Haven't we had enough of zombie games already? No, and really, I can't seem a time when we will.
    Konami's top-down zombie killer blends undead flesh with Robotron to produce something uniquely fun, but is it too derivative?
    What Is It?
    Zombie Apocalypse drops you into a world where infected undead outnumber humans in a top-down, frenetic shooter. Up to four players can play cooperatively through the game's 55 days.
    What We Saw
    I played through a couple of stages of the game with one other player.
    How Far Along Is It?
    Set for a release on the Playstation Network and Xbox Live this summer, the build I played was just past Alpha.
    What Needs Improvement?
    No Drop In: How can you make a cooperative top-down arcade game and not allow people to drop-in and drop-out. You can't even add players between stages without completely exiting from gameplay. It's insane and really needs to be fixed.
    Familiar Characters: With so many characters to choose from why would the developers decide to go with four that will look so very familiar to fans of Left 4 Dead? I suppose it could be a deliberate homage to the popular zombie-killer, but it doesn't come off that way. Not really.
    What Should Stay The Same?
    Zombie Robotron 2084: The game play is essentially Robotron or Smash TV, but with zombies. You control movement with one thumbstick and shooting direction with the other. Power-ups and better weapons drop in as you fight to survive the onslaught of dead flesh. This is proof that adding zombies to anything makes it better.
    Coop: The only way to play a game like this is with friends, and you can both online and off, blasting your way through the game with up to four people.
    Weapon Selection: There's a great assortment of weapons, a dozen or so in total. Each, from chainsaws to shotguns to flamethrowers, feels different and has varying effects on the ambling enemies.
    Voice Work: Maybe over time it will get old, but I loved hearing the bizarre and often humorous catch phrases shouted out by the four players, like hearing one character sing a few lines from a Michael Jackson song and bust out a little dance move.
    Environments: Another nice touch is the ability to use the background to take out zombies by blowing stuff up, setting it on fire or crushing waves of the undead.
    Final Thoughts
    I loved playing Zombie Apocalypse, in fact I didn't want to stop. If the developers get around to adding the much needed drop-in, drop-out ability this will be a sure fire hit. Even if they don't, the game will likely do very well, but just annoy a lot of people.

    Read More: E3 2009, E3, E309, zombie apocalypse, playstation network, Xbox Live, psn, PS3, Xbox 360, Konami, Original


  23. #498
    David™
    ospite

    Predefinito Riferimento: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Questo lo needo vista la somiglianza con Expandable... poi col multi a 4 !

  24. #499
    La Borga L'avatar di KroZ
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    Predefinito Riferimento: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    che mi dite di peggle?

  25. #500
    elphio
    ospite

    Predefinito Riferimento: [XBLA] le nostre esperienze - Nuove uscite

    Droga pura... Lo trovo troppo corto. Forse perchè è droga pura... E ora ci rigioco

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