Sta sera si giuoca?
Questo gioco è proprio una droga dannazione, spacca di brutto però ultimamente i server (almeno quelli ufficiali) laggano abbastanza e quindi bisogna ripiegare sui server dedicati. Non è che qualche patch fa avrebbe dovuto risolvere questo fastidioso problema?
P.s. Annunciata nuova arma melee in left 4 dead 2:
Spoiler:la miniatura del duomo.![]()
Ultima modifica di Crisostomo; 14-12-09 alle 17:01:17
io ce sono, voglio finire una campagna expert!
Valve announced the first game add-on for its co-operative zombie thriller, Left 4 Dead 2, is in development and targeted for release in early 2010.
Dubbed “The Passing,” the first game add-on for L4D2 brings the original Left 4 Dead (L4D1) Survivors down south for a meeting with the L4D2 cast, while delivering new single-player, multiplayer and co-operative gameplay for the PC and Xbox 360.
Targeted for release in early spring, “The Passing” takes place just after the Dead Center campaign of L4D2. Set in a small town in rural Georgia, players assume the role of the L4D2 Survivors as they meet with the L4D1 characters.
In addition to the new co-operative campaign and associated narrative, “The Passing” will include new arenas for Survival, Versus and Scavenge mode and introduce a new co-operative challenge mode of play. The Passing will also include a new “uncommon common” zombie class, melee weapon, and firearm.
“The Passing will become the most important campaign in the Left 4 Dead story, as all the Survivors are being called together in one campaign,” said Doug Lombardi, VP of marketing at Valve. “It will also be a huge offering of new gameplay content, with something new for every game mode plus a new uncommon common and weaponry.”
Exclusively available for the Xbox 360 and PC, L4D2 sets a new benchmark for co-operative action games. The title adds melee combat to enable deeper co-operative gameplay, with items such as a chainsaws, frying pans, axes, baseball bats, and more.
With the AI Director 2.0, L4D’s dynamic gameplay is taken to the next level by giving the Director the ability to procedurally change weather effects, world objects, and pathways in addition to tailoring the enemy population, effects, and sounds to match the players’ performance. The result is a unique game session custom fitted to provide a satisfying and uniquely challenging experience each time the game is played.
Finally, with new Survivors, boss zombies, weapons, and items, Left 4 Dead 2 offers a much larger game than the original, featuring more co-operative campaigns, more Versus campaigns, new Survival maps, and the new competitive game mode, Scavenge.
Left 4 Dead 2: The Passing is targeted for release in early spring for the PC and Xbox 360. Pricing will be announced closer to launch.
Read more: http://www.wouldyoukindly.com/left-4...#ixzz0Zh4oxcMf
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ultima modifica di Sousuke_Sagara; 14-12-09 alle 20:28:43
Tradurre??? (troppo sbattone tradurre io! hahahahahaha)
Sono stato felicissimo fino a questo punto: "Pricing will be announced closer to launch".
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Per PC sarà gratis, il pricing ci stava anche per Crash Course e vale solo per i boxari.
Non ne sarei tanto sicuro, altrimenti la finestra "DLC" nelle proprietà del gioco in steam non ci sarebbe stata...
Se provi a cliccare su "visualizza tutto il contenuto scaricabile per questo gioco" ti rimanda alla pagina del negozio di steam, che chiaramente al momento è vuota...
Sono quasi certo che sarà a pagamento anche per pc![]()
bon speriamo sia gratis allora
comunque la news è uscita anche su steam quindi è ufficiale
http://store.steampowered.com/news/3237/
No.
Valve non ha MAI fatto pagare un DLC per PC.
Valve non l'aveva neanche mai messo in chiulo a nessuno come con l'uscita di l4d2![]()
Infatti non l'ha messo in chiulo a nessuno, ma non riaccendiamo il flame.
ok si.
Aspettiamo e vediamo. Se non si paga tanto meglio.
E comunque, per la cronaca, DLC significa Downloadable Content, non è che DLC significa a pagamento.
speriamo![]()
eh ma va?
Scusate ma l'avete vista la finestra dlc?
Ve la posto:
"Disponi dei seguenti...", come se tra tot dlc tu ne avessi acquistati tot...
"Metodo di acquisizione"... cazz significa?
"Visualizza ecc ecc", rimanda ad una pagina ancora vuota del negozio (!)...
Se volevano distribuirli gratuitamente che bisogno c'era di mettere su un sistema di distribuzione dlc? Cioè facevano gli update e bon.
Qualcuno ha giochi che sfruttano i dlc su steam? Magari ci da la conferma...
Credo che per metodo di acquisizione intenda dire se il DLC l'hai preso tu, ti è stato regalato oppure è un DLC gratuito
Comunque boh.... 1€ potrei anche spenderlo se fosse necessario
la mia schermata è così
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