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Discussione: [MOD MP] Incoming: Source

  1. #1
    liPillON
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    Predefinito [MOD MP] Incoming: Source


    http://www.incoming-source.net/


    E' stato presentato oggi Incoming Source, un mod che propone combattimenti in stile Halo (con la differenza che Incoming è stato pensato qualche tempo prima, essendo originariamente (5 anni fa) un mod per HL1.
    Per due anni il team di sviluppo ha fornito supporto alla modfication, poi ha deciso di concentrarsi su altri progetti. Ora sembrano essere tornati sui loro piedi ed essersi impegnati un bel po'.

    Così come la precedente versione per HL1 prevedeva la guida di veicoli, anche Incoming Source metterà a disposizione dei giocatori mezzi di terra e di aria.


    Ecco un po' di caratteristiche del mod[list type=disc][*]Driveable Vehicles</b>[*]Flyable Vehicles</b>[*]12 Weapons</b>[*]7 Maps</b>[*]New Items (rispetto alla versione per HL1)[*]iHUD System</b>[*]Animal AI (dinosauri )[*]Unique Animations[*]Buy System[*]Hi-Jack System[*]Weather Effects[/list]

    E come il team spiega la presenza dei dinosauri nell'ambientazione
    Quote:
    Story will take place in the future - 2442
    Earth has run it's course of resources right out. So since we will have better technology for space travel in that future time, We set off looking for other planets to make a second home on. We find one, and send troops, chemical control squad, you name it, we sent it. So we have a team of people exploring this new planet. Just like earth has the oceans, rivers, mountains, lakes, hills, deserts, jungles( makes for some great maps) etc ...... Oh, and by the way it is also inhabited by dinosaurs too! Since no meteorites hit this planet they are all still alive and running the place. Yes, you will have to fight dinosaurs too.
    But we aren't the only living creatures looking for more resources! There is another race out there too, that we didn't even know existed . And it so happens they stumble across this new planet right after we do. They are hostile creatures, who will wipe out out for anything that they need. It is later followed by an invasion on Earth for the rest of Earths resources.
    The Dinosaur feature will add a whole new dimension to the online gaming. You going to attack the enemies base in a jeep only to get flipped over by a T-rex and your teammate to get eaten soon after.







  2. #2
    Suprema Borga Imperiale L'avatar di Blood
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    l'ho notato anch'io proprio oggi. Sembra ben fatto.
    Molto curato il sito.

  3. #3
    Suprema Borga Imperiale L'avatar di Pr3dator
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    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source

    Caruccio. Solo a me ricorda far cry?
    Vabbeh ma se era originariamente in lavorazione 5 anni fa...

  4. #4
    Masterban President L'avatar di Fla34
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    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source

    bene per quand'è prevista la data di uscita?


  5. #5
    La Borga L'avatar di Naquadah
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    alcune texture non mi sembrano il massimo

  6. #6
    Suprema Borga Imperiale L'avatar di Blood
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    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source



  7. #7
    La Borga L'avatar di covin
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    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source

    Mi sembra a me o la jeep nello screen e uguale identica a quella di halo?

  8. #8
    Lo Zio L'avatar di Nemesis88
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    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source

    covin ha scritto lun, 15 agosto 2005 alle 11:10
    Mi sembra a me o la jeep nello screen e uguale identica a quella di halo?
    Non sei l'unico

  9. #9

    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source

    Anche i concept dei personaggi ricordano Master Chief

  10. #10
    La Borga L'avatar di Naquadah
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    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source

    bellaLI! ha scritto mer, 03 agosto 2005 alle 17:07


    E' stato presentato oggi Incoming Source, un mod che propone combattimenti in stile Halo


  11. #11
    La Borga L'avatar di covin
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    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source

    Stile nn proprio gioco

  12. #12
    Lo Zio L'avatar di jacol
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    A me sembra un tantino ambiziosa come proposta... Speriamo in bene.

  13. #13
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  14. #14
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  15. #15
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    belle le foto della radura

  16. #16
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    VIDEO: http://www.incoming-source.net/files/inm _nanko_preview.zip

    Quote:
    Q: You guys are a halo rip off.
    A. We hate you.
    No, we don't hate you. We just need to release more of the facts so people understand before assume. This information is on our website, but hopefully this will help. Incoming (for Half-Life 1) was started over 5 years ago (August 25, 2000). That was after Halo was announced, but wasn't released yet. Halo 2 hadn't even begun. Later in development, I contacted Bungie about the Warthog (named the Talon in the first game) because it fit so well in the Incoming universe. Anyways, we are going to clarify this once and for all and we are hoping people at least take the time to read this to understand more of the game we are making for YOU for FREE.
    Yes. Their is one halo model (some will argue two) in this game. Most will call it the Warthog. We have changed the name along with a small few details, including the weapon turret on the top (custom twin .50 cal). That's the only model borrowed from the Halo Series. Some will argue our armor for the player model (humans), and as it does resemble him, their are major differences. The inspiration was based off both the Spartan armor from Halo along with ancient Trojan and Greek armor. Our model is unique, which you will all see when we release the media for the actual player model and texture. Until then, just trust us. Every other vehicle was designed by myself, no inspiration from Halo. So I hope that helps clear up some confusion.

  17. #17
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    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source

    Le mappe sono molto belle...sono fatte proprio bene sopratutto quelle ne canyon.Speriamo bene

  18. #18
    Lo Zio L'avatar di ramonesFAN
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    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source

    Molto promettente questo mod..

    L'accoppiata armi reali/contesto futuristico è molto interessante ..

  19. #19
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  20. #20
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    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source

    Ho visto il video... beh, la geometria della mappa è ben fatta, sembra una mappa ONS di ut2k4, però ciò che non mi convince è il FOV (ovvero quanto si riesce a vedere prima che la nebbia appaia) limitato; si può alzare però già così in quel video gira intorno ai 25 fps... però le premesse per un ottimo mod ci sono già tutte.
    Se c'è una cosa però, è che le mappe mi sembrano un po' spoglie, ma credo sia solo un'impressione

  21. #21
    Banned L'avatar di Galf506
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    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source

    io sinceramente non ho capito molto
    è una modificazione per half-life2,ok,ma prende spunto da Incoming (bellissimo gioco! finito 2 volte) oppure da Halo? (bellissimo pure questo, ma finito solo una volta perchè è troppo lungo )

  22. #22
    Suprema Borga Imperiale L'avatar di Blood
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    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source

    Incoming non so che gioco sia. Lo conosco solo come mod per hl1, ora lo rifanno per hl2... sì, in certi aspetti prende spunto/somiglia ad Halo.

  23. #23
    Lo Zio L'avatar di toxophilus
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    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source

    Blood ha scritto lun, 03 ottobre 2005 alle 16:08
    Incoming non so che gioco sia. Lo conosco solo come mod per hl1, ora lo rifanno per hl2... sì, in certi aspetti prende spunto/somiglia ad Halo.
    INOCoMING:un gioco basato su battaglie tra astronavi,ed assalti alieni....

  24. #24

  25. #25
    liPillON
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    Predefinito Re: [MOD MP] Incoming: Source

    Quote:
    The team working on the HL2 modification, Incoming Source, have released their biggest media update yet with a video featuring 4 minutes of in-game footage in 3 different maps that are currently being developed. Also, they have released a few screenshots of their great looking vehicles, weapons and enviroments:



    Oh, but that’s not all. The team has released sample audio files of 2 soundtracks, iSource - Heart Plus Window and iSource - Serenity (Serenity is still under development).

    For more links, information and a progress report of the current status of Incoming Source, please head over to their website here.

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