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  1. #1626
    Il Fantasma
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    Predefinito Riferimento: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    Abilities:
    Renekton uses a new resource system called Fury. Renekton gains Fury by attacking or dealing damage with spells. When he has gathered enough Fury, the resource will be expended to empower his skills with bonus effects.
    Tyrant’s Reach: Renekton cleaves, dealing damage to nearby enemies and healing for 20% of the damage dealt. Each target hit grants 5 fury, up to 25. Heal amount is tripled against champions up to a hard cap.
    When Renekton has more than 50 Fury he heals for a large portion of damage dealt. Consumes 50 Fury.
    Ruthless Predator: Renekton’s next attack will swing twice dealing a percentage of his Attack Damage as physical damage and stunning his target for a short time. Applies on-hit effects.
    When Renekton has more than 50 Fury, his next attack will swing three times dealing a percentage of his Attack Damage and stunning his target for an increased duration. Consumes 50 Fury.
    Slice: Renekton dashes forward, dealing physical damage to targets along the way. If he hits a target he gains the ability to use Dice.
    Dice: Renekton dashes, dealing physical damage along the way.
    When Renekton has more than 50 Fury during Dice, he deals 50% additional damage and shreds the armor of targets he hits. Consumes 50 Fury.
    Dominus (Ultimate): Renekton empowers himself with dark energies, gaining increased size and health for 15 seconds. While empowered, he deals additional magic damage and generates bonus Fury every second.
    Reign of Anger (Passive): Renekton gains 10 Fury per autoattack. Having sufficient fury empowers Renekton’s abilities with bonus effects, but this drains Fury. Out of combat, Renekton loses 5 Fury per second.
    When Renekton is below 40% life, he generates 50% more Fury.
    Questo nuovo eroe mi intriga,però questa faccenda della furia è un pò scopiazzata da Heroes of Might and Magic V (L'espansione degli Orchi)

  2. #1627
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    Citazione Originariamente Scritto da Jaqen Visualizza Messaggio
    Sì, correttissimo, la mia era una miniguida per il laning. Mid il corvo non ti serve a niente di partenza, per le ragioni di cui sopra (contro champ singolo fa pena)
    finalmente qualcuno che sa le cose
    certa gente che mi diceva "cazzo prendi i corvi che mica sei mid solo" e mi ponevo pure il problema di rispondere

    mid->drain,fear,corvi
    top/bot->corvi,drain,fear

  3. #1628
    Moderatore BI BI DA L'avatar di Jaqen
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    Infatti. Se fai salire drain+fear+drain inizi a diventare già dal 3° uno scassaballe anche per gente pesante come Mordekaiser, che oltretutto lo sente parecchio il tuo drain in 1vs1 mid.

    Il nuovo eroe sembra un nasus forte +[cit.] Carino, peccato sia l'ennesimo melee dps wtf

  4. #1629
    Il Nonno L'avatar di Seraph888
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    Io speravo fosse un tank :(

  5. #1630
    Il Somax
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    Citazione Originariamente Scritto da Seraph888 Visualizza Messaggio
    Io speravo fosse un tank :(
    Mannaggia, non ne escono più da Shen o mi sto scordando qualcuno?

  6. #1631
    Moderatore BI BI DA L'avatar di Jaqen
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    Gragas e Galio sono usciti dopo, credo. Cmq sì, non ne escono da un pezzo

  7. #1632
    Il Nonno L'avatar di Seraph888
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    Tank "puri" mi pare di no, però almeno son saltati fuori Galio e Trundle che quantomeno possono offtankare.

    Mah, vediamo un po' nelle prossime settimane che cosa proporranno.

  8. #1633
    Ragnarokker
    ospite

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    oddio offtankare, la settimana che era free con gallio mi son tenuto per un mare di tempoi il fuoco del laserone centrale per far fare a un pantheon l'ace dello sfregio nella spawning pool

  9. #1634
    Il Nonno L'avatar di Seraph888
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    Per quello ho scritto "quantomeno".

    Dopo l'ultima patch mi sa che non sarà più tanto facile fare il campering del pool

    Edit:

    Shrine (spawn) turrets now ignore all resistances and immunities
    Ultima modifica di Seraph888; 14-01-11 alle 16:49:06

  10. #1635
    Saberfang
    ospite

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    Patch preview numero 2

    http://www.youtube.com/watch?v=se2_mp3hX3g

    Nerf alle stat di Evelynn

  11. #1636
    L'Onesto L'avatar di gmatta
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    Predefinito Riferimento: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    Scusate se arrivo così come super - nabbo, ma sto gioco l'ho visto pubblicizzato non so più dove e come genere c'era scritto "Action - RPG", e quindi non avevo afferrato fosse un MMO...o magari é single e poi c'è la possibilità di giocare on-line ???

  12. #1637
    Il Nonno L'avatar di Seraph888
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    Citazione Originariamente Scritto da gmatta Visualizza Messaggio
    Scusate se arrivo così come super - nabbo, ma sto gioco l'ho visto pubblicizzato non so più dove e come genere c'era scritto "Action - RPG", e quindi non avevo afferrato fosse un MMO...o magari é single e poi c'è la possibilità di giocare on-line ???
    Quotando Jaqen dal primo post:

    Spoiler:

    Ora, il gioco appunto non è un MMORPG, ma un MOBA (Multiplayer Battle Arena). Si tratta di un clone (ben riuscito) di DOTA, un popolare mod per warcraft 3.
    In pratica, in ogni partita, ci sono 2 eserciti fatti di "pippottini" (minion) gestiti dalla CPU che si affrontano in modo stupido, lungo delle "corsie" inframmezzate da dei boschi (popolati di creature neutrali, dette creep).
    Ogni squadra però ha fino a 5 campioni, ovvero 1 CAMPIONE per ogni GIOCATORE UMANO (il giocatore umano si chiama summoner), con i quali deve cercare di distruggere le torrette e le difese della base avversaria, o meglio, aiutare i propri soldati (minion) a distruggere tutto, e allo stesso tempo riempire di botte i campioni avversari senza farsi ammazzare.

    Ogni CAMPIONE (che è l'unica unità che il giocatore guida nel gioco) guadagna punti esperienza durante la partita (ED OGNI PARTITA FA STORIA A SE) e grazie a questi guadagna livelli con i quali acquisice nuove abilità e diventa più forte. I punti esperienza si fanno anche solo stando "vicini" ai combattimenti, quindi per ogni minion/creep/torre/campione distrutto.
    L'altra risorsa importante sono i (gold) con i quali è possibile acquistare oggetti per i propri Campioni. Si possono avere fino a un massimo di 6 oggetti per ogni campione, e ognuno è perenemmente attivo (tranne eccezioni come le "pozioni", che vanno consumate), e gli effetti si cumulano, ad eccezione degli effetti marcati come UNIQUE che NON sono cumulabili.

    Veniamo alla struttura del gioco al di fuori della partita singola: Ogni partita, della durata di 30-50 minuti, è fine a sè stessa, ma alla fine della partita, a seconda del risultato, il tuo SUMMONER (ovvero il giocatore), guadagna dei punti esperienza per salire di livello (del summoner), e salendo di livello si guadagnano punti MAESTRIA con i quali può scegliere di migliorare (di pochino a dire il vero) alcuni aspetti dei propri CAMPIONI in gioco (durante le partite).
    Allo stesso modo, alla fine della partita, specie se vinci o se fai una partita "normal" e non "practice" fai punti INFLUENZA, che ti consentono di sbloccare rune (altri potenziamenti, dipendenti dal livello) e nuove campioni.

    Infine, il gioco è GRATUITO, anche se si possono comprare punti per sbloccare più in fretta alcune cose (ma tutto quello che puoi comprare coi soldi lo puoi prendere anche gratis, tranne le skin extra per gli eroi). Esistono quindi due forme di "valuta" per sbloccare le cose: I punti RIOT che si acquistano con denaro contante (anche online, direttamente dal client di gioco), e l'INFLUENZA, che si guadagna giocando. Con i primi si possono sbloccare tutto tranne le RUNE, mentre con la seconda si sblocca tutto tranne le SKIN (o dei bonus al guadagno di punti influence e xp per il summoner).

    Di base ci sono 10 campioni gratuiti che variano ogni settimana. Con gli influence point o riot point di cui sopra è possibile sbloccare PERMANENTEMENTE un campione ed averlo sempre a disposizione.

    Il consiglio a tutti è:
    - Installatelo
    - FATE IL TUTORIAL
    - E provate a fare qualche partita di pratica solo voi con i bot (basta che creiate una nuova partita di practice e impostiate una password).
    (Se volete registrarvi riferendo il sottoscritto come "amico introduttore", seguite questo link https://signup.leagueoflegends.com?ref=4aa82b2cebef1)


    La prima frase (manco a farlo apposta): non è un mmorpg

  13. #1638
    L'Onesto L'avatar di gmatta
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    Quindi la componente é solo quella online e la parte coi bot ne simula le meccaniche.
    Oki non fa per me, scusate se ho disturbato.

  14. #1639
    Il Nonno L'avatar di Seraph888
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    Non è proprio così, dovresti giocare o assistere una partita per poter capire bene che tipo di gioco è.

  15. #1640
    L'Onesto L'avatar di gmatta
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    Bene, adesso più che nabbo mi sento un asino: allora seguo il consiglio del primo post di scaricare e provare.
    Thanks

  16. #1641
    Il Fantasma
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    Gmatta,all'inizio magari sarai un pò spaesato ma dopo un pò di partite ti fa appassionare (se sei un amante del genere).
    Comunque,raga un consiglio:Ultimamente vedo che va di moda questa Build con Ashe Switness,doran blade,brutalizer,doran blade,infinity,si vendono le doran e si compra la black cleaver.
    A me sembra carina ,voi che ne pensate?

  17. #1642

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    Vista la novità?

    Spoiler:

    Summoners!
    Every League of Legends player has encountered a few bad apples out there on the Field of Justice. And while the latest renovations to our LeaverBuster system were a step in the right direction, there are certain violations of the Summoner’s Code that an automated system just can’t detect. Luckily, we have a secret weapon for which these grey areas present no obstacle. That secret weapon is: the League of Legends Community!
    Permit me to introduce the Tribunal, a revolutionary system by which you, the players, are empowered to evaluate cases of bad behavior. Soon, when you log into your account on the League of Legends website, you will be presented with the option to review random player reports. Bundled with each report will be supporting information relevant to the case, such as chat logs and game stats. With these materials at your disposal, you will be asked to vote to either punish or pardon the reported player. Once a case receives enough votes in either direction, the case will be resolved. In accordance with the verdict, the reported player will receive either a pardon or be subject to disciplinary action.
    So why should you take part in Tribunal? Well, for starters, you will have the opportunity to help clean up the League of Legends community by ensuring that reports of player harassment are handled in a quick and timely manner. But if civic virtue isn’t incentive enough, we’re going to throw in an IP reward for each case in which you’re part of the majority vote.
    Still have questions? Well we may already have answers. Satisfy your curiosity by heading on over to the Tribunal FAQ. If you’ve uncovered something we hadn’t yet considered, feel free to post your question as a comment to this thread. We’ll make sure it gets answered.
    Griefers beware! The Tribunal is coming. You will be judged!



    Spero che non si possano scegliere i casi da giudicare, altrimenti i clan monopolizzeranno presto ogni voto.

  18. #1643
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    beh noi qui quanti siamo?
    potremmo creare una loggia del votante zelante e ottenere IP.
    aaahhh fresh meat.cit

  19. #1644
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    Sai che non è male come idea quella? E credo proprio saranno casi random.

    Cmq mi se abbiano finalmente fixato i login al sito/forum ufficiale, ormai seguo solo leaguecraft proprio per quello

  20. #1645
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    mi piace molto l'idea del tribunal

    ma una domanda, quando viene permannato un utente a causa dei leave?

  21. #1646

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    Citazione Originariamente Scritto da n1ghtm4r Visualizza Messaggio
    mi piace molto l'idea del tribunal

    ma una domanda, quando viene permannato un utente a causa dei leave?
    Permaban in lol

  22. #1647
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    Citazione Originariamente Scritto da n1ghtm4r Visualizza Messaggio
    ma una domanda, quando viene permannato un utente a causa dei leave?
    mio fratello, su EU con un solo leave attivo si è beccato una mail di notifica "occhio a non leftare blabla"
    penso che prima ti redarguiscano, poi procedano se il caso.

    personalmente ho qualche leave sul groppone ma mai avuto problemi, leave causati da problemi di connessione che ebbi tempo addietro.

    per quelli che lo fanno spesso e a cazzo, proporrei non un lock ma proprio forzarli in practice e fanculo

  23. #1648
    Il Fantasma
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    Oddio,raramente la connessione mi salta comunque per ora non ho un leave segnato,quindi

    Piuttosto,l'idea del tribunale è buonissima;giusto ieri in un 3vs3 il mio team era sotto di 3 kill e il nostro Warwick esce perché è morto una volta.Dopo 30 minuti di partita in difesiva,io e Yi li massacriamo e questo torna e si becca la vittoria non facendo nulla.Mi sono trattenuto dall'insultarlo per la sola premura che sapesse utilizzare Rstamp.Comunque l'ho segnalato.Quindi per me questa cosa è moltoooo buona

  24. #1649
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    Ma le 5vs5 non le fai mai? (quelle son veri match)

  25. #1650

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    http://www.youtube.com/watch?v=IDXEHgsLfeM&feature=player_embedded#at=280

    Prevedo rage abominevoli da tanto sembra forte 'sto coso qua

    E ninjo pure Meta postando le patch notes.

    Spoiler:

    League of Legends and PVP.net will be updated during scheduled maintenance from 1:30AM to 11AM PST.

    New Skins in the Store
    • Galactic Renekton
    • Outback Renekton
    • Dreadknight Garen
    • Commando Galio

    PVP.net v1.27.47
    • Fixed a bug where selecting a Skin late in the countdown process would produce an error
    • Fixed a bug where players that had been disconnected from chat could not enter the Matchmaking queue

    League of Legends v1.0.0.109
    Renekton, the Butcher of the Sands
    • Renekton uses a new resource system called Fury. Renekton gains Fury by attacking or dealing damage with spells. When he has gathered enough Fury, the resource will be expended to empower his skills with bonus effects.
    • Cull the Meek: Renekton swing his blade, dealing damage to nearby enemies and healing for a portion of the life dealt. Fury Bonus: Heal amount raised dramatically.
    • Ruthless Predator: Renekton's next attack swings twice, dealing a portion of his weapon damage, stunning his target briefly and applying on-hits each time. Fury Bonus: Renekton's next attack swings three times, dealing a huge portion of his weapon damage, stunning his target greatly and applying on-hits each time.
    • Slice and Dice: Renekton dashes forward, dealing physical damage to targets along the way. If he hits a target, he can use Dice for a brief period of time for the same effect. Dice Fury Bonus: Renekton deals 50% increased damage and reduces the armor of units hit.
    • Dominus (Ultimate): Renekton empowers himself with dark energy, gaining size and bonus health. He deals periodic damage to enemies around him and rapidly gains Fury.
    • Reign of Anger (Passive): Renekton gains 5 Fury per autoattack. Having sufficient fury empowers Renekton’s abilities with bonus effects, but this drains Fury. Out of combat, Renekton loses 5 Fury per second.

    Caitlyn
    • Piltover Peacemaker
      • Base damage changed to 20/65/110/155/200 from 40/70/100/130/160
      • Attack damage ratio increased to 1.3 from 1
      • Damage loss per unit increased to 10% from 6%
      • Maximum damage loss increased to 50% from 30%
    • Ace in the Hole
      • Base damage increased to 250/475/700 from 250/400/550
      • Now provides vision on the target for the duration and thus is not canceled when the target leaves line of sight
      • Fixed a bug where Ace in the Hole didn't scale from the Havoc mastery
      • Damage is now treated as a spell instead of an attack
      • No longer triggers hit effects like Blessing of the Lizard Elder
      • Now triggers spell hit effects like Rylai's Crystal Scepter
      • Cannot be dodged or blocked by Pantheon's Aegis Protection

    Cho'Gath
    • Feast now loses half stacks (rounded up) instead of 3 stacks on death

    Evelynn
    • Base mana reduced to 180 from 212
    • Mana per level increased to 42 from 38
    • Base damage reduced to 48 from 53
    • Damage per level increased to 3.3 from 2.9
    • Base armor reduced to 12.5 from 14.75
    • Hate Spike mana cost increased to 12/15/18/21/24 from 8/10/12/14/16
    • Shadow Walk duration reduced to 10/20/30/40/50 from 20/30/40/50/60
    • Shadow Walk cooldown reduced to 12/11/10/9/8 from 12 at all ranks upon breaking stealth
    • Malice and Spite duration reduced to 10 seconds from 15

    Garen
    • Judgement bonus attack damage scaling increased to 1.2 from 1.0 per second

    Heimerdinger
    • H28G Evolution Turret
      • Improved Turret AI so they will prioritize attacking Champions that attack Heimerdinger
      • Turrets now work on an ammo system (25 second ammo cooldown)
      • 1 second placement cooldown
      • Levelup progression changed:
        • Rank 2 - places green turrets
        • Rank 3 - places 2 turrets
        • Rank 4 - +150 Health
        • Rank 5 - places red turrets
      • Fixed a bug where Upgraded!!! turrets would stop firing resistance piercing and area-effect shots
      • Turrets now gain 15 health per Heimerdinger level down from 21
      • Turret magic resistance increased to 80 from 60
      • Tooltip now references 'turrets' rather than 'towers.'
    • Upgrade!!!
      • Now increases number of Hextech Micro Rockets to 5 while active
      • Now increases missile speed on Ch-1 Concussion Grenade to 1000 from 750 while active
    • Fixed a bug where Techmaturgical Repair Bots provided less health regeneration than stated

    Jax
    • Leap Strike cooldown reduced to 13/11/9/7/5 from 17/14/11/8/5.
    • Counter Strike now shows a brighter particle when Jax has recently dodged an attack and Counter Strike is ready

    Katarina
    • Shunpo damage changed to 80/120/160/200/240 from 90/120/150/180/210

    Kennen
    • Mark of the Storm duration reduced to 8 seconds from 12
    • Electrical Surge range decreased to 800 from 825

    Lux
    • Fixed a bug that caused Lux to have 0 base mana regen

    Mordekaiser
    • Shield decay reduced to 3% from 5%

    Nasus
    • Base movement speed increased to 325 from 320
    • Siphoning Strike damage bonus per kill increased to 3 from 2

    Olaf
    • Undertow
    • Fixed a bug where Undertow was dealing too much damage
    • Attack damage scaling increased to 0.5 from 0.3
    • Base damage reduced to 50/90/130/170/210 from 65/110/155/200/245

    Pantheon
    • Aegis of Zeonia stun duration reduced to 0.7/0.9/1.1/1.3/1.5 from 1/1.25/1.5/1.75/2 seconds

    Rammus
    • Puncturing Taunt cooldown increased to 12 from 9

    Sivir
    • Ricochet bounce radius reduced to 450 from 500
    • Ricochet damage loss per bounce increased to 25% from 22%

    Taric
    • Fixed a bug with Radiance where it would cause performance issues while on

    Tryndamere
    • Undying Rage duration reduced to 5 seconds from 6
    • Battle Fury passive critical chance increased to 10-50% from 0-50%

    Twitch
    • Base attack range increased to 500 from 475
    • Ambush duration reduced to 10/20/30/40/50 from 20/30/40/50/60
    • Ambush's attack speed bonus now reaches its maximum duration twice as fast

    Warwick
    • Blood Scent now properly remembers toggle state when you respawn

    Xin Zhao
    • Three Talon Strike cooldown changed to 10 from 12/11/10/9/8
    • Crescent Sweep base damage reduced to 125/225/325 from 125/250/375

    Zilean
    • Chronoshift duration reduced to 10 seconds from 13

    Items
    • Chain Vest now shows 6 items it builds into instead of 5
    • Longsword upgrade paths updated
    • Wards no longer grant experience on death
    • Vision Ward cost reduced to 125 from 150
    • Rabadon's Deathcap cost increased to 3400 from 3300
    • Black Cleaver now appears in the Attack Speed tab

    Masteries
    • Ardor
      • Now provides all of its benefit at level 1 rather than half at level 1 and the other half scaling up to level 18
      • Fixed bugs where Ardor was not counting Ability Power and Attack Speed from many sources - essentially anything that wasn't an item
      • Fixed a bug where Ardor and Zhonya's Ring/Rabadon's Deathcap were double multiplicative
      • Clarified the tooltip

    General
    • We have changed how critical strike and dodge chance work. You will now get fewer ‘lucky’ or ‘unlucky’ streaks where you get no critical hits/dodges in a row, or a lot of them in a row. Your average chance to get a crit is the same as before though – if you have a 50% crit rate, and you make 100 attacks, you’ll still crit about 50 times.
    • Baron's Wrath of the Ancients spell no longer targets stealthed units
    • Jungle monsters that previously had negative magic resistance now have magic resistance of zero
    • Monster camps will now properly updated when scouted with vision


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