spero almeno sia un rolex
spero almeno sia un rolex
Direi che le spiegazioni ci stanno tutte, oltretutto anche se non avete il dlc potete farvi comperare le armi da chi le possiede.In reply to the original post...
1. We always said we wouldn't charge for our own weapons. We're not. We're using this as a way to reward community members for work done.
2. It is no longer a "mod". It is DLC taken in as part of the game itself. That is one of the many little headaches we've got to work on to find ways to make this all work sweetly. Random individuals trying to charge for odd bits of code/art are still in breech of the EULA.
3. The weapons don't change gameplay - they are "side-grades". They all have stats similar to existing (FREE) weapons.
4. There have been a couple of comments about "pay to win". Um - this is a CO-OP game, not competitive. You're not playing AGAINST someone who can get a drop on you because they've spent money. No-one can "beat" you at all - with or without any extra weapons. The weapons aren't any "better" than FREE weapons anyway. That is just knee-jerk reaction.
So - the weapons are effectively cosmetic anyway. If we've missed anything and one of them is OP, we'll reel it back in - just as we would with FREE weapons. Have done, in fact. We're doing it as an experiment, related to the Steam workshop experiment, seeing if we can give people decent ways to reward community members who do a boat-load of work - that meets the quality bar as well. We picked this one as the experiment as it is reasonably simple to handle. And Paypal buttons on random websites are largely useless.
We have looked at other ways of doing it and will continue to do so. Ultimately, we want the players to be able to choose what is worth it to you - and what it is worth. And then we will always have to inspect for quality and sanity. But that is still a little way off.
So this is an experiment: some weapons that do NOT make anyone "over-powered", but are a fun alternative to the (50+) (FREE) stock weapons. No-one NEEDS to buy them. No-one will get any more "powerful" with them. The IJC guys will get some reward for the time they've put in and we will learn things from the experiment, adjust plans and move on. What direction that takes depends in part on this experiment, on part what we can afford to do, in part on what the player community is interested in.
But there is a limit to the amount of free content we can generate (we already do 3 events a year, new maps, weapons for free, some DLC characters to help pay for it) - so we really do want to encourage the broader community to make more content that fits, that is of high enough quality and is attractive to the players. If we can find ways for people to earn a bit of cash off providing that content, then the player base will wind up with even more content to play with. That is one theory, anyway
A inizio del prossimo anno uscirà l'espansione per Orchestra 2 che sarà utilizzabile anche da chi possiede il gioco originale (con limitazioni), direi che alla fine come comportamento son più che corretti infondo anche loro si devono mantenere.
Oltretutto spendere 3€ per un evento che mi da ore e ore di gioco non mi pare cosi eccessivo
Qualcuno mi spiega che modalità è questa qui?Spoiler:
Si può anche passare attraverso i propri compagni, avere il conto dei cash degli altri, il minutaggio del sopravvissuto e altra roba.
Quasi quasi lo reinstallo in onore di halloween![]()
Sono tutte delle mod, credo. L'antiblock serve per evitare il problema dei novellini che bloccano la porta del trader e gli altri sono cambiamenti estetici. Trovo molto utile la prima colonna dove tu puoi vedere il livello di perk di chi è arrivato, anche la nazionalità è una cosa simpatica.
esatto, mi è piaciuta moltissimo la schermata. Volevo sapere il nome in modo tale da salvarmi i server che ne fanno utilizzo.Sono tutte delle mod, credo. L'antiblock serve per evitare il problema dei novellini che bloccano la porta del trader e gli altri sono cambiamenti estetici. Trovo molto utile la prima colonna dove tu puoi vedere il livello di perk di chi è arrivato, anche la nazionalità è una cosa simpatica.
Si sono modificatori del server li puoi vedere se presenti in basso a sinistra delle info del server nel browser.
Quella mod specifica è "Informative Scoreboard"
@mardok79 grazie, molto utile!
tutti io li becco i bug?
ho preso 9 achi, mi manca praticamente solo quello della granata più quelli relativi alla mappa da hard in su, ma della nuova skin nemmeno l'ombra![]()
ma dove cazzo stanno sti nanetti?? sono arrivato a ca 12..
Io li ho sbloccati! Ma che danno?
Niente, devi fare 6 degli achievemnt a tema che hanno introdotto per sbloccare la nuova skin(che cmq IMHO fa cagare)
è quella specie di scream? Imbacuccato nero con la maschera della morte?
Il pollo terminator è piu figo
Cmq bellissima la trovata dei nanetti, in molti hanno apprezzato e alcuni han proposto obbiettivi simili nelle prossime mappe (cosa che rende meno statica la partita e sopratutto integrando azioni specifiche da compiere)
io preferisco sempre la skin stile militare 28 giorni dopo
Non male infatti gli obbiettivi.
Volevo sbloccare la skin della morte ma vedo che un achievement e' ammazzare 1000 mob![]()
l'unico un po rognoso è quello della granata medica che richiede un po di coordinazione per essere fatto, il resto è fattibile in poche sessioni di gioco.
Protip: dentro il negozio è più semplice da realizzare
Stasera si organizza qualcosa?
Altro evento, sarebbe dovuto cominciare ieri![]()