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  1. #6451
    Il Nonno L'avatar di ZaeN
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    :motherofgod.jpeg:

    Good news everyone - Lyte has announced TEAM BUILDER - an upcoming feature that allows summoners to " queue up for a specific role, champion and position and get connected with four teammates that also preselected their preferred role.".


    http://www.surrenderat20.net/2013/10...m-builder.html

  2. #6452
    Suprema Borga Imperiale L'avatar di xbrrzt
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    era ora, sono anni che dico che una roba del genere risolverebbe buona parte dei problemi

  3. #6453
    Shogun Assoluto L'avatar di The Great Guerra
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    anche io lo dicevo.
    immagino le code dei mid/top lunghe ammerda mentre quelle del support appena inizi la ricerca di un game vieni buttato in una stanza

  4. #6454
    Suprema Borga Imperiale L'avatar di xbrrzt
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    Citazione Originariamente Scritto da The Great Guerra Visualizza Messaggio
    anche io lo dicevo.
    immagino le code dei mid/top lunghe ammerda mentre quelle del support appena inizi la ricerca di un game vieni buttato in una stanza
    un'altra buona cosa, così si incentiva a giocare i ruoli meno "gettonati"
    naturalmente ban immediato a chi joina come support e poi builda da carry

  5. #6455
    metatron
    ospite

    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    imho neverending queue

  6. #6456
    Il Nonno L'avatar di ZaeN
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    Lo voglio pure in aram

  7. #6457
    metatron
    ospite

    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    staicalmo

  8. #6458
    Shogun Assoluto L'avatar di SaTaN SHaRK
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    Aaaahhh!! Le Skinneehhh!!

  9. #6459
    Shogun Assoluto L'avatar di SaTaN SHaRK
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    UberMega-Patch!!
    Tante tante modifiche grafiche ed al Gameplay!

    http://euw.leagueoflegends.com/it/ne...note-patch-313

  10. #6460
    Il Nonno L'avatar di ZaeN
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    Citazione Originariamente Scritto da SaTaN SHaRK Visualizza Messaggio
    UberMega-Patch!!
    Tante tante modifiche grafiche ed al Gameplay!

    http://euw.leagueoflegends.com/it/ne...note-patch-313
    Cos'e' questa roba in Italiano?

    Campioni, abilità e oggetti coinvolti:

    Barile rotolante di Gragas
    Onda d'urto di Malphite
    Omen di Randuin
    Armatura del custode
    Aiuto

    EDIT:
    Heimer revamp

    Spoiler:
    Heimerdinger

    Summary: Heimerdinger’s kit has been significantly reworked this patch. Techmaturgical Repair Bots no longer works on friendly turrets. H-28G Evolution Turrets now fire a beam every twelve seconds in a projected line shot in addition to their regular attacks. Additionally, H-28G Evolution Turret will now shut down after a period of time if Heimerdinger leaves the area. Hextech Micro-Rockets have been reworked to unleash a barrage of rockets that converge at your cursor before fanning out. Enemies hit by more than one rocket take reduced magic damage from additional rockets. CH-1 Electron Storm Grenade now travels in an arc.

    UPGRADE!!! makes Heimerdinger’s next spell free while also applying bonus effects. Upgrading H-28G Evolution Turret transforms it into a giant H-28Q Apex Turret that deals higher damage with a lower cooldown beam. Upgrading Hextech Micro-Rockets transforms it into Hextech Rocket Swarm, where Heimerdinger fires out four waves of rockets that deal damage on impact. Finally, upgrading the CH-1 Electron Storm Grenade transforms it into a CH-3X Lightning Grenade that bounces three times (dealing damage and stunning with each bounce) before disappearing.

    Context: Heimerdinger’s got some new toys! Our core goal was to give Heimerdinger the tools to differentiate himself in ability use and build optimization. In particular, we focused on diversifying the Heimerdinger experience so that each of Heimer’s abilities comes with its own form of gameplay and interaction – players will need to think carefully about how to use each in an optimal way. Raise your turrets!

    Passive: Techmaturgical Repair Bots

    Heimerdinger gives nearby allied champions and H-28G Evolution Turrets 10/15/20/25/30 bonus Health Regen

    H-28G Evolution Turret

    Places a Turret at target location. Turret attacks prioritize Heimerdinger’s targets and enemies attacking Heimerdinger
    Heimerdinger generates a Turret Kit every 24/23/22/21/20 seconds (modified by Cooldown Reduction), and he can hold up to 1/1/2/2/3 Kits at once
    Cost: 20 Mana and 1 Kit
    Cooldown: 1s
    H-28G Evolution Turret Stats
    Health: 150 (+25 per champion level)
    Attack - Cannon: 15/22/29/36/42 (+0.125 Ability Power) magic damage
    Attack - Beam: 50/75/100/125/150 (+0.5 Ability Power) magic damage in a line, 12 second cooldown
    Maximum Turrets: 3

    Hextech Micro-Rockets

    Unleashes a barrage of 5 rockets that converge towards your cursor and fan out past it. Each rocket deals 60/90/120/150/180 (+0.45 Ability Power) magic damage
    Enemies that are hit by more than one rocket take 20% magic damage for each additional rocket (max damage 108/162/216/270/324). Minions take 60% instead
    Targeting the ability closer to Heimerdinger increases projectile spread
    Cost: 70/80/90/100/110 Mana
    Cooldown: 11s

    CH-1 Electron Storm Grenade

    Hurls a grenade that deals 60/100/140/180/220 (+0.6 Ability Power) magic damage to enemy units and slows their Movement Speed by 35% for 2 seconds
    Enemies in the center of the blast are also stunned for 1.25 seconds
    Cost: 85 Mana
    Cooldown: 18/16/14/12/10

    UPGRADE!!!

    Heimerdinger's next basic spell is free and has bonus effects
    H-28Q Apex Turret: Places a Turret that deals 90/110/130 (+0.33 Ability Power) magic damage with its cannon and 225/300/375 (+0.8 Ability Power) magic damage with its beam for 8 seconds
    Hextech Rocket Swarm: Fires 4 waves that deal 135/180/225 (+0.45 Ability Power) magic damage each. Champions and monsters hit by multiple rockets take reduced damage (max 550/690/865 (+1.83 Ability Power))
    CH-3X Lightning Grenade: Throws a grenade that discharges three times, dealing 150/200/250 (+0.6 Ability Power) magic damage each time. Both the stun and slow areas are larger, and the slow is improved to 80%
    Cooldown: 100/85/70
    Cost: 100 Mana


    EDITEDIT:

    Sivir visual upgrade + semi-revamp! e tanti piccoli revamp a skill es. kassa e morgana!



    Spoiler:
    Sivir

    Summary: Sivir has received a visual upgrade! Sivir’s Ricochet will now be active for the next three attacks after casting and each attack bounces infinitely, provided it can find new targets to bounce to (it will never hit the same target twice). Additionally, targets hit by a bounce will take a flat percentage amount of damage. Spell Shield no longer costs mana to cast. On The Hunt no longer has a cast time but doesn’t provide a flat bonus attack speed aura. On The Hunt now provides a large movement speed boost that wears off to a smaller, longer lasting movement speed buff. On The Hunt also provides a passive attack speed bonus when Sivir activates Ricochet. Finally, Sivir no longer runs in slow motion (her movement speed remains unaffected).

    Context: When we approached reworking Sivir, we shied away from homogenizing her as another generic Marksman. Instead we took a route where we wanted to highlight Sivir’s unique traits, like her ability to deal high area-of-effect damage with Ricochet and her large team-wide mobility boost in On the Hunt. Our focus here is to ensure that dedicated Sivir players will still be able to enjoy the core gameplay mechanics they’ve come to appreciate while also bringing Sivir up to our modern gameplay standards and aesthetics.

    General

    Sivir has received a visual update!
    Attack Speed per level reduced to 1.6 (from 3.2

    Ricochet

    Now when activated, Sivir's next 3 basic attacks will Ricochet
    No longer has a maximum number of bounces (each Ricochet can still only strike a target once)
    Now bounces to the closest target (instead of a random target within the bounce radius)
    Deals 50/55/60/65/70% damage to all secondary targets
    No longer has a base damage
    Cooldown increased to 9/8/7/6/5 seconds (from 7/6/5/4/3)

    Spell Shield

    Reduced Mana cost to 0 (from 75)
    Mana return reduced to 60/75/90/105/120 (from 150)

    On The Hunt

    No longer has a cast time
    Active no longer grants Attack Speed
    Now grants Sivir a new Passive: Sivir gains 40/60/80% bonus Attack Speed while Ricochet is active
    Movement Speed bonus now begins at 60%, then reduces to 20% after 4 seconds
    Cooldown changed to 120/90/60 seconds (from 100/90/80)
    Ultima modifica di ZaeN; 30-10-13 alle 16:44:21

  11. #6461
    metatron
    ospite

    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    ridatemi il vecchio heimerdinger
    non posso più lasciar le torrette per i fatti loro in giro per la mappa...
    Ultima modifica di metatron; 30-10-13 alle 21:24:08

  12. #6462
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    Meta, i thread di tutto il forum sono costellati di tuoi whine: adattati!

  13. #6463
    metatron
    ospite

    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    neva

  14. #6464
    Il Nonno L'avatar di ZaeN
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    Comunque parlando di heimer, non l'ho giocato e sulla carta non mi dice niente, però è già qualcosa in più perché prima veramente era un pg di un piattume e da decerebrati che forse batteva Sona

  15. #6465
    metatron
    ospite

    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    ma scusa, dici che frigno e rispondi senza manco aver provato l'oggetto della mia lagnanza?
    non riesco a capire, son in un certo modo disorientato tipo gli anziani con i neon

    prima lo trovavo ottimo, stun, missili a ricerca, torrette e ulti che rendevano bene.
    mo ora che capisco come funziona hai voglia...

  16. #6466
    Il Nonno L'avatar di ZaeN
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale



    Non hai capito, a prescindere se sia forte o meno dico che e' gia' un miglioramento che lo abbiano reso meno stupido da giocare.

    Prima era forte in certe situazioni.. pero' seriamente, era un pg da scimmie: passiva automatica, torrette automatiche, razzi con targettamento automatico, R con buff automatico, praticamente l'unica OPZIONALE era saper tirare la granata che va a 2 all'ora Sona che e' giocabile randomspam a confronto e' dance dance revolution

  17. #6467
    Shogun Assoluto L'avatar di SaTaN SHaRK
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    Infatti c'è Arcade Sona!

  18. #6468
    Shogun Assoluto L'avatar di The Great Guerra
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    per me heimer still useless. ho giocato un po' di partite con un mio amico che adora il personaggio in se e quindi ci giocava for fun, ed è bravo. si feedava duro in lane e arrivava a fare bei danni, peccato che late game, se il nemico è furbo e non fighta dove piazzi le torrette (o anche piazzandole, il jungler avversario è furbo e te ne smitha una), diventi abbastanza useless..
    rimane il miglio champ per una dominion, per il resto poca roba imho

  19. #6469
    Il Nonno L'avatar di ZaeN
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    A me invece confermano dalla regia che se ti becca in pieno con i nuovi razzi ti apre come una cozza

    Comunque:
    http://www.surrenderat20.net/2013/10...-nasus-vu.html

    Nasus VU + tanti altri (healthbar, smite, tp, bushes etc) visual updates evuriueaarrr!!!1








  20. #6470
    Lo Zio
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    Ieri mi son rankato for fun, per così dire... Beh una tragedia il provisional. Gente senza rune, gente con solo 15-20 punti di masteries, gente che fa ranked con 6 normals all'attivo. Lawl.
    Va beh almeno ho evitato l'onta del bronze, gh.

    Inviato dal mio Nexus 4 con Tapatalk 2

  21. #6471
    Shogun Assoluto L'avatar di SaTaN SHaRK
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale


  22. #6472
    Lo Zio
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    Qualcuno che è andato a Lucca Comics che mi manda in pm il codice di 20 cifre che c'è sotto il codice a barre del biglietto della fiera c'è?

  23. #6473
    Antares
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    Citazione Originariamente Scritto da meL.rtcw Visualizza Messaggio
    Qualcuno è andato a Lucca Comics e mi manda in pm il codice di 20 cifre che c'è sotto il codice a barre del biglietto della fiera?
    a che serve?

  24. #6474
    Lo Zio
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    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    prima il codice poi forse lo dico







    no dai faccio il buono : http://aspetti.lollucca.it/

  25. #6475
    metatron
    ospite

    Predefinito Re: [League of Legends] [DOTA-clone] Topic Ufficiale

    vojo.

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